Skip to main content

Posts

Showing posts from August 12, 2013

Page 224

Owh tidak...esok adalah hari terakhir bermalas-malasan di kampung..memang akulah orang paling malas raya kalini. Apa nak jadi tah.Dan semoga kembali rajin bila di kl esok. Ceh nak rajin je kena balik kl. Tak patut...sebab kat kampung ada adik..boleh lah buli dia..uhuk...dia baca ni mampos aku...tak dapek nak bermalas-malasan lagi..tapi sebenarnya...aku kena cbb dari raya ke2 sampai harini macam tak baik2 lagi..tu yg malas jadi nya.Dah amik mood nak balik kn esok...