Skip to main content

Posts

Showing posts from December 29, 2010

Si Baju Purple

(Pic from google,.,as usual lah kan)

Terus dia lah HERO malaya malam ni kan... dan dan nampak hensem setelah menyelamatkan tendangan penalty...fouhhhh..aku pon over berdebar vagai kan...dah lame xlayan bola...sejak tengok yg lawan kat bukit jalil sabtu lepas...setiap gol, dapat tgk jelas...makanya, malam ni wajib tengok lah kan...sungguh lah mencabar, arini banyak keje kat opis...terasa lah pekerja dedikasi kan...sampai nk balik pon ade keje..adoiyai.....kuar lambat makanya..hadap lah 20km/j kan..hehehe end up kol 7pm jugak sampai rumah kan...nasib baik masih sempat utk siaran jam 8pm..kalo tak....tak pasal kumpul dosa maki semua jalan kat KL ni....

oleh sebab dalam gambar ni, dia pakai baju kaler purple, terus lah dia nye tahap kehenseman bertambah 55%, dia selamat kan bola tadi sebanyak beberapa kali aku tambah 45%...makanya..dia lah pebret aku malam ni...
eh bola tu pon ade kaler purple... muahahahahaaaa
Semoga Malaysia menang lah malam....& terus menjulang piala AFF...doa kami rak…