Skip to main content

Posts

Showing posts from September 25, 2011

Steamboat Di Perlis [Renaz Steamboat]

Aktiviti semalam. Pulun mendobi sambil melipat baju yang dah berbakul-bakul. hehehee ni cuma hasil dr satu bakul. ada lg 2bakul lagi. ahaks.

dan harini, tibe-tibe teringat kat steamboat kat Perlis. kitaorang pg mentekedarah kat sini..beberapa hari sebelum puasa yg lepas. lupa nk upload cerita. Harga dia ikut kepala. Rm9.90 sekepala. murahkan.. makan lah byk mana pon.
tapi air lain harga yek dan kedai ni memang sentiasa ramai orang. ni hasil rembatan kitaorg. owh pergi ber-3 jek time ni. aku, cikgu & miss engineer. miss gomen gigih bekerja time ni. ahaks



makan lah puas-puas




selain merebus, boleh jugak di bakor...
dan cara msk dia tradisional yek..pakai arang lagi tu...



dan memang sedap. lagi sedap cicah dia..perghhh..
padan lah orang datang beramai2.
dan yg sempoinya..
kedai dia tepi jalan..payah jugak nk perasan..tp dek kereta berderet-deret senang lah nk cam kan kedai ni.
dan sapa-sapa ke perlis...cuba lah yek..

lagu & lirik mengkompiuskan

Penghujung Cintaku - Adelia ft Pasha Ungu

Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini telah ada yang miliki

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menyayangimu
Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Hati ini tak lagi sepi
Kini, aku tak sendiri

Aku akan menyayangimu
Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu

dan satu lagi..

Terasa Di syurga by Sofazr

Engkau tersenyum malu
Bila ku bertanya
Adakah diriku ada di hatimu

Aku amat terasa
Lirikan manjamu
Membuat diriku terus terlena

Indahnya rasa bila dicintai
Hidup ini terasa di syurga
Tak sabar menunggu hari esok
Umpama mawar yang sedang mekar

Oh kasihku
Cintailah diriku
Sayangilah hatiku
S…