Skip to main content

Posts

Showing posts from March 24, 2009

Lawak petang

Kisah 1

Satu petang kambing sound direct ayam..
"apalah ko ni ayam,baju lawa tapi tak pakai selipar.."
ayam yang bengang lalu jawab.. "ko lagi la....janggut panjang alim
konon.....seluar tarak pakai...tak malu...! tak senonoh..!

Kisah 2

Satu hari sedang sepasang lalat tgh dinner kat satu tempat yg romantik..
tibe² si isteri lalat bersuara "bang ,nape kite hari² makan tahi?
lalu si suami pun menjawab "isshh..jangan cakap bende² kotor mase makan........tak baik"



Koleksi lawak pendek

1. Hujan

CIKGU: Arip,kenapa kamu datang lewat hari ini??

ARIP : Hujan lebat cikgu... ...

CIKGU: Semalam,kenapa awak tak hadir??

A! RIP : Hujan,cikgu... ...

CIKGU: Aik! Hujan juga. Habis kalau tiap-tiap hari hujan??

ARIP : Banjir, cikgu

CIKGU: @#%#@&%#@$
_______________________________________________________________________

2. Gigi

FARID : Berapa bayaran bagi mencabut sebatang gigi?

DOKTOR: RM 120.

FARID : Amboi mahalnya... .ada yang murah sikit tak?

DOKTOR: Ok, saya boleh kurangkan anesthesic.Say…

Next...

Sambutan HAri Jadi Wafi yang ke-3..more piccas nanti yeaaaa

Birthday Boy - Aniq Wafi

The cutest adik - Aisyah Nurqystina
[aku sangat suke...adik manis...senyum riang..hehehe]

Sangat susah yeaaaa nak dpt pic adik tengah tersenyum..tp aku puas...puas yg amat sbb aku dapat jugak...hehehe :) xpe Mama wafi & aisyah leh cube lagi yea....huhuhu:P

Hot Air Balloon

Ha, kalo ternampak dust yg xdiundang dlm gamba tu..abaikan aje yeaaaa.....sensor camera aku dah dicemari...ermm tensi nih..sbb kene anto g service lah jawabnye...hampehhhh kan!!!!


Macam cendawan tumbuh berebut-rebut nak dapat cahaya matahari tok idop

testing 1..2..3

Belon yang memulakan acara pagi Ahad yg permai

mule-mule kan..aku semangat lah

belon itu berbangga sbb dia yg per-1 berada di awan~~

"Kesian saya, kenapa saya kene berganding ngan dia" kata si masam
"Cantik kan saya" kata si merak

Si Itam: Kalo belon aku pg jauh..ko kene belanje lunch ngan dinner arini tau!
Si merah: Aku rase kete aku ni kene basuh lah arini...redah tanah merah ni
Si Itam: Ish..ish..tinggi tak belon aku? dia jatuh kat mane ek?
Si merah: Aku rase aku nak gerak gi basuh kete lah
Si itam: ~~bengang jek~~~ [aku citer len..dia citer pasal kete dia...hampehhh]
"yeahhhh saya paling comei :P" kata amoi [jgn mare yeaaa amoi]

Belon-belon di udara....


kenapa lah aku digandingkan dengan dia plak???

kompe…