Thursday, August 13, 2009

When you wash your body...wash your hands too



When you wash your body...wash your hands too



Layannnnnnn~~~~





Nota Kaki: ade ke ptt membe aku sampai mimpi yg dia & aku g cek darah..pehtu aku di sahkan +ve H1N1...ishh..aku tau lah dia rindu kat aku sampai termimpi-mimpi kan....jgn lah campur kan perasaan rindu ngan kengerian+kegusaran pasal isu H1N1 kan..kan dah jadik citer laen..nauzubillah lah kan..mintak di simpang kan & aku diberikan kesihatan yg tip top bg menghindarkan dr wabak vavi ni....TAK PATUT kan...mimpi sampai mcm ni skali..:(

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...