Skip to main content

Posts

Showing posts from October 6, 2009

Sakan Raya @ Rumah Nisrina

Sekembali aku ke sarang di tingkat 11 nun jauh di angkasa kerinchi itu pd waktu magrib kerana acara makan2 di rumah Ila telah selesai...mlm nye puler....disebabkan nk jumpe si Ethong tok menghantar sekut raya dia...kitaorg berpakat nk serang umah Yam pulak....

ok b4 gerak shah alam...sempat lah dok kaco puding jagung...kang terlupe..mau kene smash ngan GGO kan..hahahahaa...seb bek teringat..kalo idak..mau berasap lah telinge....Janji tinggal Janji gitew..keh keh...

makanya dlm kol 9.15pm aku gerak ke shah alam...sampai ngam2...tp ethong maintain lambat lah kan....cett kene tgu jugak lagik!

dah berkumpul xramai mcm tu pon happening jugak... sambil lepak2 makan kuih raya jek sambil layan cerekarama..tp aku sebok melayan kerenah cik kak kecik tu... rase cam best plak [mmg best pon]..sbb tgk dia nk beraksi depan camera...hehehe kire dia dah ade aura gedik nak berposing..sbb nye..dah reti nk jungkit2 bahu..senget kepala vagai...senget2 badan lah...mcm2 lah....mmg kelakar..tp sgt sweet ngan a…

KAU MMG ORG MELAKA!!! PEORRRR LAGI

xdek keje..layan quiz kat Muke Buku aku..hahahahaa...aku mmg anak melaka sejati..tapi org melaka xmo amik aku keje kat melaka...UPSET tau!!!!!!!

Raya Sakan @ Ila Ouse [Kisah Ke-4]

Tamatlah episode beraya sakan di rumah ila...dengan aksi bunge nan sekuntum ini

aritu Aisya..bermood kureng kerana..kekurangan bateri...mak nye lupe nk charge..
makanya..semua bende serba xkene jadik nya...

buat ecah/piah..tetap menjadik pujaan jejaka2 kacak..
kate bunge nan sekuntum kan

Raya Sakan @ Ila Ouse [Kisah Ke-3]

Muiz amik tahta seterusnya plak kan



Ibu Muiz seronok..sebab strategi memakai baju & seluar yg byk poket mendatang hasil yg lumayan...hahahahaa
dah nmpk jalan lurus ke Poh Kong nampak gaya ibunye itu...buweeekkkk

Nota kaki: kalo si Jue bace..kompem aku kene leku seketui ni...

Raya Sakan @ Ila Ouse [Kisah Ke-2]

Tuan rumah kene lah posing dulu dlm belogs ni kan

telatah Aariz....muah muahhhhh
gerammmm ngan budak tufff ini..ahakss


10L Junior

Alhamdulillah Zehan & Alan selamat memegang baby pertama mereka pada 04-10-2009 bertepatan 10am..[lbh kurang lah...] baby boy yg diberi name Muhammad Izz Firras bin Shahlan

nak tengok gambar baby nye...sila ke blogs puan nik nadia

aku maseh lom berkesempatan melawatnye..maybe kene serang senawang lah nnt jawabnye kan..:)

to Alan & Zehan..Tahniah!!! Aku doakan..semoga Firras menjadi anak yg soleh...amin:)

***credit to nik...sbb gigih emailkan jugak gamba baby tomei nih.....*****





**semua gamba di atas ehsan dr nik/nadiazwan**:)