Skip to main content

Posts

Showing posts from June 30, 2009

Perjalanan hidup "AKU" sebuah speaker

ni dia rupe speaker aku yg berganding bahu dengan speaker si Cdah

Suatu ketika dahulu aku amat menggilai tang sound system nih..if PC kene ade speaker best..baru leh layan movie or MP3 kan...even nk TGK TV pon aku layan kat PC dengan memasang TV card..kire dulu aku sanggup berabis lah pasal nih semua...

nak tengok model len Altec langsing nih...Jengah sini... tapi model yg aku beli dulu..dah xdek plak..kire dah DC lah tu..hehehe

Pasal speaker nih..aku sanggup ke Low Yatt dengan menaiki bas+tren semata2 tok mendapat kan speaker nih.... dah lah abis beratus kan...dulu kan kayo ngan PTPTN..hahaha 2la zaman xberingat...oppss gamba kat atas tu...kalo korang TGK ade 2 kan...1 lagi tu Cdah punye..kami berdua mmg giller meroyan pasal sound nih....TU DULU Lah..skrg aku xheran pon..KESAH pon idak....Even aku sok serumah sewa ngan Cdah..& speaker kami bersebelahan..TAKDEK lah kami ni melawan antara satu sama lain...tang tu kami mmg BEKERJASAMA...kang ade yg 1 blok..halau kami plak kan..hohoho..…