Skip to main content

Posts

Showing posts from September 10, 2010

Sticky Mode [Salam Aidilfitri]

Gambar ni dari siniDari sini
---------------------------------------------------------------------------Di kesempatan ini, dengan ikhlas & tulus ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.
Maaf Zahir dan Batin
kepada kawan-kawan ku sekalian, aku menyusun sepuluh jari untuk memohon ampun dan maaf di atas segala keterlanjuran kata yang menyebabkan kalian berasa hati+makan hati, segala umpat-umpatan yang pernah terkeluar dari mulut yang tiada insurans ini dan sekiranya ade terkasar bahasa sehingga menyinggung perasaan mane2 pihak, sesungguhnya lah aku hanya manusia lemah & terlalu mengikut kata hati. semoga makin dewasa ini, aku akan makin dapat mengawal semua emosi tu. Dan semoga kalian dapat memaaf kans egala salah silap aku dalam sedar or tak sedar. Ampuan ya,,.... dan semua kesalahan kalian sekiranya ada ke atas diri ku.,telah aku maafkan :) Semoga aidilfitri ini dapat di sambut dengan meriah & penuh kesyukuran. Amin
Nota kaki: Jemputlah datang ke rumah raya nanti :D
Finally, dapat jugak snap gambar sekeluarga...huhuhu as usual kene pakai selftimer kat camera tu..kalo x jgn harap gambar aku ade kan....mesti aku sentap jek sbb aku jek yg kene snap..ngeh33... dan taun ni jugak sume sporting, sanggup tunggu... org bergambar keluarga di pagi raya, tapi kami hny berkesempatan di petang raya ni...fouuhhhhh....
Selamat Hari Raya semua. Dr kami sekeluarga. :)
Nota kaki: Dek yap yang makin hari makin gemuks...huahuahua

Happy Birthday

to my dearest sister,
Selamat Hari Lahir ke-18. Semoga ko akan makin hari makin rajin..miahahhahaa.... Dah kene sogok ngan duit raya yang berkoyan-koyan, sila jangan malas buat kerja yang di suruh yek. ahaks. dan lagi satu semoga, suhu membantah kau akan makin merundum bila ko makin tu ni yek...last but not least. Happy birthday to you.:)
Kebetulan 1 Syawal tahun ni jatuh pada 10 Sept 2010, maka, beruntung lah budak ni kan... xpasal2 abang2 ngan kakak dia ni terpaksa merabak kan poket...tp seb baek combo ngan raya skalik kan...
Nota kaki: Owh gamba di atas di ambil pagi td, utk test sebelom bergambar bersama keluarga..dah lam xmaik gambar yg complete sekeluarga kan.. tp mmg cabaran betul td..sbb baru nk susun org kompem kat luar dah "Assalamulaikum" hehehehe....well hari raya lah kate kan. Sekarang baru leh kembali bernapas utk qada' tidur sebelom malam ni plak turn kami beraya di Alor gajah.