Skip to main content

Posts

Showing posts from May 6, 2011

Ingin kembali

itu lah ayat berlegar-legar dalam kepala ni, nak kembali ke penang, meneruskan sesi jelajah yang tergendala dek kerana penutupan sementara bukit bendera. dan kebetulan aku dah tau jalan nak makan sup & roti kat area stadium a.k.a jalan keramat kalau tak silap aku. betul tak Akak Cyana kita?

dan aritu, sampai pagi terus lepak kat ferengghi, layan lah orang main payung terjun tu. teringin tapi pitih dok mengizinkan .. maka cuci mata jek lah tgk mat saleh & pak arab wat aksi terbang di udara....

dan lepas tu singgah ke bukit bendera lalu frust dan terus ke queensbay utk lunch & terus rondaan ke Jln Gurney utk pekena pasembor & ronda2 shopping. owh silap, kitaorang singgah ke Komtar dulu..heheheee lame sangat dah rasanya xjejak kaki kat Komtar ni.rasanya last taun 2006.


dan wajib lah makan pasemboq kat padang kota tu kan....dah kenyang ngan pasemboq baru lah boleh balik dengan tenang. sebenarnya aku ke penang memang takde sebab, cuma nak jalan-jalan. kat kedah cam boring s…

Seafood..seafood..seafood

mula-mula kena tayang air,

barulah ceria sket T_T
Tukang belanja malam tu.


cucube teka..air ape ni?



minum laici kang pon stress..

mau tak stress..manis gillak

kan tiqa kan...(@@)




ok, ni cicah utk kerang rebus

dan sebelum lupa, kitaorang gi makan kat Kuala Perlis. time ni ahad malam isnin kot.

gigihkan. even esoknya keje...tp kuala perlis cume 45min jek. mcm kat KL dari kerinchi nak makan kat SK jek kan.hehehee



ni kailan ikan masn. ke belacan..tp melekat lah rasa dia.



sambal belacan

wajib ada
melayu sejati katakan



ikan kerapu steam.

tak tahan bekas pon kena ikut bentuk ikan..heheh




mmg malam tu berlumba2 lah buang angin kan..

sebab..perati betul2...memang halia bersepah..aku suke jek makan halia kan.



kerang rebus...

tetibe teringat plan nk makan seafood kat jeram..

xsabar..xsabar




ulam-ulam sket...sebagai penyeri



sotong goreng tepung

kalau korang rasa menu yang sama jek..lebih kurang kan

semuanya bersebab,

kerana terpaksa ikut tekak orang yg ada elergi kan..

ikut aku...semua aku nak..ahaks



kedai terbab…