Skip to main content

Posts

Showing posts from September 18, 2009

Berhati-hati Di Jalan Raya

kepada semua pemandu yang budiman...memandu lah dengan cermat [tidak lupe pd diri aku sendiri jugak!] & ingatlah org yang tersayang....ANDA MAMPU MENGUBAHNYA!
---------------------
Lupe plak nk wat Iklan sape2 nk Menumpang aku balik Ke Melaka kan... nk wat camno..rase menyesol plak..kalo idak..xdek lah den kesepian drive sowang2....hehehee

jalan raya pagi sangat lengang ye....saya sgt suke....plan nk balik malam..aku rase akan bertukar ke balik petang ni jugak!!!!! sbb nye...malas dah nk dok umah tu sowang2 lagik! so boring ok!

& suasan opis pon sangat lengang..ngan awan mendung kay luar tu..dah mcm nak dekat maghrib yeeeeeeeeee

oleh sebab aku xdek beg blk kg [tah mane aku sumbat ke aku dah buang]...aku sumbat barang2 yg aku nk bawak blk dlm beg plastik sampah hitam tu...hahahahaa lantakkan....seb bek aku xletak dlm bakul baju kn....balik sorang...barang mcm 1 kete 8org [ye ke...propa jek nih..mcm 4org jek brg nye]..smlm aku dah selamat packing barang..tp ade sket lg...jgn aku tert…