Skip to main content

Posts

Showing posts from August 20, 2008

Thanx To Mira

kejadian ni berlaku smlm [19 Ogos 2008 = Selasa]. Aku balik umah dengan muke yg tah ape-ape tah sbb Aku yang tengah hangen ngan bas [sbb bas lambat nk mampos smlm, dah lah aku batok+selesema yg thp sengsara dah] terus tersenyum sebab adenyer kek tok aku kat atas meja~~~hahaha ingat kan ape lah yg mira suh tgk atas meja. Thanx a lot dear. really loved it! aku pon sms mira [sbb dia dah nk gerak blk terengganu kan] aku sms dia "mcm mane aku nk potong kek ni kalo ko xde?" hahaah xpasal2 cik kak 2 naek ke rumah blk..hahaha & seb baek bas dia mlm 2 kol 9pm kan...so sempatlah aku potong cake ni bersaksikan dia..pape pon terima kasih sekali lagi....terharu sungguh..yolah bab suprised-suprised ni...jarang sekali berlaku dlm idop aku nih!
1] teringat last year suprised from bebudak ATAT kn..

2]before diz..seingat aku 1st tym aku dpt suprised cake dr kengkawan aku tok birthday aku mase umo aku 19 kot, mase kat dungun. suprised tu dr my bestfren jugak..si kakak a.k.a Farrah [tym 2 suk…