Skip to main content

Posts

Showing posts from September 12, 2012

Baru terperasan akan sesuatu

Selama ni aku dok terpikir....apsal aku suka sangat masuk kedai buku.. Dan tak pasal2 kena beli buku. Walhal aku bukan ulat buku dan aku takde lah rajin sangat nak baca. Tapi yg aku baru perasan aku suke pada bau buku baru rupanya..huhuhu

Padan le bila nk senang lelap pegang je buku..kompemmmmmmm lelap lah. .rupenye bau buku baru ni ade aura utk mengkhayalkn mata aku..haha logik tak?tapi bau buku baru mmg best...buku lama kureng lahhhhhh hahaha

Dah byk giller kot buku aku yg xmula baca kagi. Yg xabis baca tu toksah ckp lah...kannnn..mvm mane lah nk jadi org yg berilmu kan...dan skrg lg best...hobi baru....klik2 depan monitor main beli shj...haha pokai lahhhhhhh jawabnya.