Skip to main content

Posts

Showing posts from May 4, 2009

Sarawak - Part 7 [Waterfront]

kat sini ade mcm-mcm lah... sambil2 jln leh lah bace history walk...xsure ade smpai berapa...tp perasan smpai 12 ke 13 jek...hehehe sbb xlarat dah nk teruskan berjalan..lenguh dowh!

sambil2 jln leh singgah makan minom..byk jek both jual makanan & minoman kat area waterfront nih...cenderahti nak di bawa pulang pon byk..tp diingatkan..sebanyak2 yg dijual di sini..kat pasar satok lagi byk..& bazaar kat depan waterfront ni tym siang lagi byk kedai yg jual cenderamata utk di bawa pulang..pokok nya sedia kan ongkos nya aja yaaaa..hehhee

pehtu tym malam plak.....
mmg happening.,.mcm2 ada...xdapat tgk konsert AF...leh tgk konsert FREE kat sini kan..kalo bermurah ati..leh hulurkan sekupang dua....tp abg yg main SAPE ni..cool siap berpakaian asli lagi..aku rase lyza dah terpikat tu...2 yg sibok nak bergamba bersama tu..hehehehe [ya ampun lyza..]

Cuti Hari pekerja

opss .. before ape2..aku umumkan..yg entry ni..merupakan cerita semata2 tanpa gamba yea...

--------------------------------------------------------------
Tahun ni best sket sbb byk cuti jatuh pada Isnin & Jumaat...so, ianya memudahkan aku utk tidak menganbil cuti len..bg menyambung ke cuti weekend..ahaks

Labour day tahun ni jatuh pada Jumaat./.yeay..dah lepas pon..tu pon nak yeay lagi...ahaks..maka genaplah setaun parut kat tangan aku hasil drpd minyak panas sbb menggoreng kopok lekor..hahaha pdn kan muke aku aje...

ok..cuti pjg...maka kene lah blk kg kan..tp mmg kene balik sbb nak nganto kek lapis blk kg utk diedarkan pd yg patut terima...chewahhh...tp kali ni..aku balik kejap jek... khamis ptg aku nek bas kui 6pm [sbb tiket xdek dah..belasah jek..aku mintak kuar awal dr opis aritu]... perjalanan yg pjg sbb jem..tp akux sedor..sbb nye ... mcm baser aku tido nyenyak dlm bas...hahhahaa [ntah le...penyakit ni aku xleh nak hapuskan lagi....sangat suke tido dlm bas]

pehtu jumaat pagi...9.3…