Skip to main content

Posts

Showing posts from April 12, 2010

Tujuan

Boleh kasik motor tu bergerak lebih LAJU ek? Gambar ni aku snap 2minggu lepas mase ke Melaka dengan geng2 sewel.huhuhu :P

Rasa Ini

Pernah tak korang mengalami situasi sebegini....

Satu

Orang yg nak kate xkenal tu tipu lah..nak kate kenal sangat tu takdek lah rapat..TAPI kenal lah kirenye...contohnya, mcm yg sepejabat lah kan. Kire dia tak tau umor ko, & ko pon Tak tau umor dia...adakah secara automatik ko akan panggil dia Kakak or Makcik ke? hahaha sedangkan dari segi muka, ko leh tau dia tu nampak muda.

Dari pandangan aku, aku takkan panggil org tu kakak, kalo aku mmg xdek kepastian di tu kakak, panggil nama jek aku dah rase MEMADAI kan. tapi kalo dah umor ko sendiri 30 dan ke atas, tetibe ko nak panggil org yg ko rase sebaya/bawah usia ko tu kakak...wat the ****lah kan..perasan ko muda lagi ke? Bukan lah nak sensitif ke ape...i don mind ko nk panggil aku kakak ke ape kan...tapi ape pasal yg Tua dr ko, ko panggil name je kan...serius aku TAK PAHAM kerenah manusia ni..dia pikir macam mane ek..

abaikan aje rungutan aku ni

Dua

Penah tak korang rase serba salah, nak salam je ke, ke nak salam peluk2 [owh ni yg same jan…