Skip to main content

Posts

Showing posts from October 7, 2009

Sengaja

Mulut & tangan memainkan peranan

bile mulut ternganga kerana menguap...tangan dengan baik hati nya akan tolong tutup kan

[baik kan?]

Nampak sopan kan?

tapi...mata

suke kaco daun

[keji tak?]

kerana dengan sengaja

memberi laluan kepada airmata tok mengalir

[sungguh keji tapi lebih kepada MALU 55%]

kelihatan KANTOI di situ

saya hanya memberi alasan

"OKSIGEN 50sen, plezzzz"

Nota kaki: sindrom xcukop oksigen ni boleh diubati x? letih rrr asik nak menguap jek keje nye...Guwe xsuke ok!

Sakan Raya @ Dewan Felda

Cerita dah basi....

sebabnye... cerita ni terjadi pada Khamis minggu lepas... aku menunggu gamba dr camera Murni..tp cam lambat lg nak dpt..maka layan kan gamba dr camera Sharna jek lah..hehehe

Ok, diz year....company aku wat Jamuan Raya kat Dewan Felda..jauhkan? yolah jauh lah dr opis aku tu...erm aku sebagai staff yg setia...ikot kan aje ...huhuhu

makanya, jauh lah aku makan TGH tu..ahaks...

ok sila layankan gamba2 aku yg dah terlebey lemaksssss itew ok...seyes bencik nak tgk! buwekk..tp dah tu rupernye..buruk pon buruk lah....janji bukan beruk udah!....

ok....Ade aku kesah? hahahaaa sila tgh gamba aku di red carpet [jgn tgk kasut tu..sbb nye..tu kasut Murni..aku pinjam jek]..hehehehee xkn nk pakai sandle crocs tu jek kot..xglamer lah i...xleh jadik lecturer plak kan..huk33
derang nak sgt pakai merah..ha amik ko...
merah lah Maklong aritu kan...

gamba wajib bersama Puan Sharna kebana
na na na

with mak buyung
nmpk aku kecik sket...uhuk huk huk~~

baru aku perasan..sape yg masuk dlm gamba kami..ko…