Skip to main content

Posts

Showing posts from October 10, 2010

10.10.10

Sambil melayan majlis perkahwinan ter GAH tahun ni secara langsung di TV3. kedua-dua pasangan sama cantik sama padan. & semoga ikatan perkahwinan akan keka lhingga ke akhir hayat.


10-10-10 melakar sejarah. Serius memang ramai yang kahwin pada harini. tapi alhamdulillah aku tiada jemputan makan nasik minyak. memang xdek atau aku xjenguk kad2 kat kampung tu..muahahaa...anggap jek xperasan ye~

Pic dari Mstar
Sape plak nak mengabdikan 20-10-2010 as tarikh keramat? hehheee hari rabu kan...


sebenarnye nak cerita kisah aku, nurul & farahKL [sbb geng dungun aku ade dua org yg bernama farah] berkumpul jumaat malam sampai lah ke sabtu malam.


plan xdek lah lame..kebetulan nurul turun KL sebab ex-boss dia nak belanje makan. & dah lame xbergossip kan..last bergossip masa wedding mona. mona pon dah sorang anak kn..xke lama dah tu..hehehe


dan kalo lubna tahu, kompem dia jeles. hehehe mona xdapat join, pdhal xajak pon kot! mona dah ade anak. & baby dia masih dlm pemantauan sebulan lg..sbb …