Skip to main content

Posts

Showing posts from January 29, 2010

Berapa nilai Belog Anda

Berbelog hopping td.....terjumpe kat belog mane tah..dah lupe..carik balik dah xjumpe....

ha..pasal...berapa nilai blog anda...fouhh...kalo desperado xdek ongkos nk beli lolipop..leh lah juai kat eBay belog ni..huk33


murah je uols....kalo nak cube jugak

***

Jom klik Sini

Ingatan Tulis Ikhlas

Walaupon aku seorang yg garang
tapi selalunye mulut aku yg sukar dikawal
tapi aku jugak paling selalu ada
kau seorang yg cool
tapi kadang-kadang aku rase ko cam xamik kesah
sebenarnya kau pon ade hati perasaan
dia ni selambe jek
dia plak selalu buat kite terasa hati
tetapi kite tetap setia dengan dia
cume dia tu selalu ingat2 lupe kat kite
owh bukan..selalu ingat bile kesusahan
terlupe bile sedang menikmati kesenangan
kamu pula yang sukar utk ditafsir
kamu ni aku panggil simbolik
tapi kamu rajin bertanya kabar kami semua
cume kamu TAK reti mcm mane nk tunjuk yg kamu ambil tahu
tapi xmengapa..kami paham
Engaku mmg sempoi
Engkau pulak dekat ngan aku,tapi jauh dr si dia...
dekat jugak dengan kamu....
engkau seperti aku,
tapi berlainan identiti...
cume satu persamaan dikongsi kini
You seorang yang sukar difahami
tetapi mudah didekati
dalam sukar & mudah itu, you tetap seorang perahsia yang tegar
mmg amat sulit utk kami memahami ape yg terselit di sanubari you
dikau mmg sukar utk ditemui
aku kategorikan dikau as …