Skip to main content

Posts

Showing posts from September 25, 2012

Gembira plus Sedih

Last week banyak sangat perkara yang menggembirakan berlaku. betul kata orang dulu yang makan garam lebih banyak dari yang baru hidup..hehehe :P setiap yg gembira pasti datang kesedihan kan.

Ok pertamanya, dapat jumpa kawan yang dah 19tahun tak jumpa.....even sempat sembang sejam je...tp sangat-sangat menggembirakan, iyelah dulu masing2 selebet tepek jek lagi kan. sekarang dah dewasa...huhuhu last jumpa 11 tahun...sekarang dah 30...perghhh berapa zaman dah dilangkaui kan..hikhik...yang penting 1 jek komen aku utk dia....dia gelap...muahahaa....komen dia kat aku....simple jek....pipi tetap sama...aset kan...mesti kena kekalkan..oppps...ok ni cerita selasa minggu lepas...

sabtu lepas tym makan2 kat umah mira..jumpa kawan sekolah sharodz. last jumpe masa SPM kan...kire adalah dalam 13tahun xjumpe kan..huhuhu rupanya dia isteri kepada opismate si wafi..what a small world kan..huhuhu dah 2org anak dia..and dah besar pon..sbb yg sulung dah 6tahun. xlama lagi anak dara dah anak dia tu kan...