Skip to main content

Posts

Showing posts from July 8, 2010

Situasi

Ada beberapa situasi berlainan yang berlaku hari ni..di mana cerita situasi-situasi ini bermula begini
Situasi 1
Dah lambat pergi kerja, tren plak lambat macam haram....dah 7tren berlalu macam tu jek..makanya, aku dah membazir 40min kerna dok tercanguk menanti tren yang kosong/lengang sikit. Ni semua macam sardin! adoiyai....disebabkan itu, amik ko, aku masok opis kol 9am...eh eh awal lagi kan....hehehee [tp bengang lah sikit..sbb lenguh menunggu tren] xpasal2 kerja aku pagi tadi mengira tren yg terlepas....huh~
Situasi 2
Aku terlupa seluar aku ade poket. or maybe aku dah terbiasa pegang tiket tren tu kat tangan kot. Sampai kat hentian Pasar Seni, serius ramai giller umat yang berebut masuk dalam gerabak tren. walhal, tren tu baru nak lega setelah memuntahkan penumpang di stesen KL Sentral. Dan ketika penumpang berebut masuk di Pasar Seni tu, tiket di tangan aku melayang jatuh..lalu jatuh kat tangan anak pakcik&makcik ni..yeee anak dia comei, & mereka org seberang yg aku rase kaya…