Skip to main content

Posts

Showing posts from November 18, 2011

Rasa%Lama

Malam tadi tidur tapi tak nyenyak. Penangan Kopi kat Ikea tu aku rasa. Tapi aku suka...Sedappp kan kan kan.

dan otak berligat-ligat pikir macam-macam.

dan pagi ni, bila sampai opis, menatap email-email kesayangan hamba yang masuk berduyun-duyun terus muncul perasaan. Dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku tak bercuti ek? ehh cuti tu biasa, cuti weekend. ni bercuti untuk menikmati ketenangan makna cuti dalam erti kata senang paham, bercuti dengan menghabiskan duit dan tidak berada di kawasan rumah or sekitarnya. bunyi seperti ting ting ting nilai wang anda telak berkepuk-kepuk dalam bank. sila abiskan. ok sekian.

tetibe muncul perasaaan rindunya nak pergi bercuti sambil berjalan-jalan yang bukan tanpa arah tujuan. hahahahaa bengong lah bila kepala weng sebab sakit tekak + selesema. ok aku dah tau kenapa aku tak boleh tidur dengan nyenyak malam tadi. bukan sebab kopi, tapi sebab hidung tersumbat. sekian lagi!