Skip to main content

Posts

Showing posts from December 6, 2010

Dan

. . . .. . . .. . .. . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . Azam baru pon bermula. Bila orang tanya apa azam saya? serius xtau ape yang nak di katakan, yang pasti satu jek yang tak tercapai taun ni, terpaksa lah CF macam taun2 lepas...masalahnya memang satu ni jek yang bermasalah..makanya, diharap sgt lah yg satu ni akan di hapuskan dari senarai secepat mungkin :). Mungkin untuk tahun baru ni, itu ajelah senarai nya. hehehee awas ya, yg mulot longkang, sila duduk diam2.:P

Salam Maal hijrah to all my frens. Semoga 1432H membawa lebih rezeki & lebih rahmat dariNya. Dan kesihatan kita semua akan bertambah baik. amin.
Nota kaki: layan plak cerita Rapunzel tu tadi..hehehe..ye saya pergi menonton sendirian td kerana, geng bertekak di rumahs udah tiada, maka aku sangat kebuhsanan. tetiba tak sabar nk tgk gelagat Awei dlm movie terbaru dia..kompen pecah perut sampai terkentut2 dalam wayang tu...opssss

Jebat is cool

owh..terus jatuh cinta lagi skali..
tuah ke jebat ke? ke mampu yang ke jek?
haahaha dah verangan di pagi hari ni..
ni lah bila xleh tido...tah mane2 lah tpt aku skodeng mlm ni...

Tuah nya lah badan sekiranya....

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
dapat memiliki tuah...
even aku bukan lah reti nk tau bab enjin kereta. but i love this one....sape lah nk beli kan utk aku ek? owh, tah bila nak keluar dipasaran tah. nak jugak test drive...kekeekekee verangan
nak tau lbh lanjut..tgk sini