Skip to main content

Posts

Showing posts from June 19, 2009

I'm in Luv

Santekkan color dia...hua hua..kalo nk kutuk..sila jgn KUTUK depan aku hokeh! SBB aku malas nk layan....

Apsal lah dr dulu xkuarkan Color2 gini...kene korek tabung lagik kah? huiss semua mende mau...tp poket-ku KOSONG dey!!1 ayooo amaaaaa apaaaaa.....

Aku dah berjangkit sondromsindrom [asik salah ejaan jek!] pilih color dr spec nye..huhuhu kan skrg dah ala2 bute teknologi jek aku nih....lanttakan...bkn nye org len kesah pon aku BUTE IT kan..even aku BUTE mate pon bkn ade yg kesah ...ngeh33...pape pon...cun jek color lappy tuh!!!!!

Nota kaki: duit ... duit di mana ko duit..