Skip to main content

Posts

Showing posts from November 12, 2009

Futsal KBM 2009 [Perasmian]

Sblom ape2..kite bace doa dulu..mintak di berkati ngan ape jua yg kite lakukan
as long as ape yg hendak di lakukan tu adalah sesuatu yg tidak melanggar hukum hakam


dah berdoa...sesi ucapan dr tetamu khas kite kan..iaitu COO & pengerusi kelab


last...majlis dirasmikan dengan satu tendangan.....
GOAL______!

Futsal KBM 2009 [ade lagik!]

* gambar beramai2 bersama COO selepas majlis penyampaian hadiah*

*the hadiah yg jadik rebutanzzz*

*ni yang letey nih...beras lagik!*
berat ok!
len kali bagi kupon jek lah...
senang sket...

G.I.G
Congratez!
utk team len..malas aku nk upload...depa upload sndr kat blogs sndr lah ek..kekkee

**ni lah dia...xleh tgk aku senang nk bergambar ade jek peminat yg sibok nk menempel*

seb bek ni...tiiada gangguan...huh~

ok plak aku tgk baju kaler ijau ni...
mule2 rase cam..
tah le..
cam xdek kaler len plak
lame2 tgk...
ok jek...
tulah namenye
xkenal maka xcinta...
[aik ade kene mengena ngan baju ke?]

Futsal KBM 2009

Alhamdulillah...ape yang di rancangkan utk Futsal oleh KBM selamat berlangsung dengan jayanya..tanpa ade kecedaraan parah...alhamdulillah..cume cedera ringan tu standard lah kan...

Ok majlis di rasmikan oleh COO Bernas..nak tau citer jengah kat http://cyanamoose.blogspot.com yeee...dia dah hupdate keseluruhan ceritas....




G.I.G Team
Cayalah....
weolls rock!
yang best..boss aku pon masuk padang..oklah..tendangan padu ok!

Go Go Green Team
hehehee
Baju Sposored..blh lah sedondon kan...kalo hidak..kompem carca marba hijaunye

Gamba wajib...
muke berminyak thp nak goreng ayam

**Dan ini lah antara aksi guwe yg xseberapa di gelanggang**

kepala ding dong...weng semacam jek pagi tu....
tah apsal..maybe xcukop tido & xcukop makan kot heheeh