Skip to main content

Posts

Showing posts from January 22, 2011

enjoy

yang nak bunuh tapi tercerita kisah cagu, aku lupa lagu apa, adik sila reply ASAP.

Ghost

Semalam dari pagi bawak lah ke kelas malam semalam, semua kisah Hantu. boleh plak, topik semalam pasal Ghost. sengut jek kan. hampeh dua kupang lah jugak. dan dan balik melaka semalam, tak berani guwe nak tengok cermin pandang belakang.
dan sepanjang perjalanan sakan karaoke lagu yang berkonsepkan 'belasah aje asal boleh' kalau sara & sepul ada kompem bergegar lah kereta tu..muahahahahahaa