Saturday, January 22, 2011

enjoy



yang nak bunuh tapi tercerita kisah cagu, aku lupa lagu apa, adik sila reply ASAP.

Ghost

Semalam dari pagi bawak lah ke kelas malam semalam, semua kisah Hantu. boleh plak, topik semalam pasal Ghost. sengut jek kan. hampeh dua kupang lah jugak. dan dan balik melaka semalam, tak berani guwe nak tengok cermin pandang belakang.

dan sepanjang perjalanan sakan karaoke lagu yang berkonsepkan 'belasah aje asal boleh' kalau sara & sepul ada kompem bergegar lah kereta tu..muahahahahahaa

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...