Friday, February 12, 2010

Gulam Mee

Lunch hour smlm....opismate bawak pi melantak kat sini..aku pekena Mee Rebus + Limaus Ais,...huh..hilang teros kepanasan...mmg licin lah sepinggan...

Aku rase kedai ni mmg glemer lah kat Kota Damansara. Dia masih mengekal kan konsep Basikal 3 roda tu yg menjadik kan dia kedai yg unik pada...Kedai ni kat Jalan Teknologi 9/3 [kalo xsilap aku lah..kalo silap..ampun kan hamba kerna hamba mmg xtau area situ naaaaa]

Selain Mee rebus..mcm2 menu ade..order sajek...dari penceritaan opismate aku tu...tym malam tpt ni happening jugak~~~

Nota kaki: tapi xleh lawan Mee rebus mak ngah aku...serius lah...lagi sedap...& lagi meletop hehehe....idea mak ngah aku nk ajak berniaga kedai makan leh dipertimbang kan..kalo aku tak diterima xdek keje nnt!

**Nota Tambahan: Jumaat lepas...comp aku halfday jek..aku ngan cyana ke The curve..hehehe lepas tu nk balik cyana ajak ke Mee gulam lg..hahaha makanya..2 hari beturut2 kitaorg melantak & menkaya kan tokey mee gulam tu..ahaks...

ni mee goreng kak cyana pd hari jumaat tu

ni air yg aku order...tp..mee rebus tu xsempat snap...bateri HP aku dah mampos plak..adoiyai

Gong-xi Gong-Xi

Selamat bercuti uols.

Cuti panjang..i xdpt balik kampung kerna org kampung mai KL...

makanya...i gumbira...tapi...gumbira kerana..harini..halfday..leh charge tenaga utk sesi wayang malam nnt...lalalaa

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...