Skip to main content

Posts

Showing posts from February 12, 2010

Gulam Mee

Lunch hour smlm....opismate bawak pi melantak kat sini..aku pekena Mee Rebus + Limaus Ais,...huh..hilang teros kepanasan...mmg licin lah sepinggan...

Aku rase kedai ni mmg glemer lah kat Kota Damansara. Dia masih mengekal kan konsep Basikal 3 roda tu yg menjadik kan dia kedai yg unik pada...Kedai ni kat Jalan Teknologi 9/3 [kalo xsilap aku lah..kalo silap..ampun kan hamba kerna hamba mmg xtau area situ naaaaa]

Selain Mee rebus..mcm2 menu ade..order sajek...dari penceritaan opismate aku tu...tym malam tpt ni happening jugak~~~

Nota kaki: tapi xleh lawan Mee rebus mak ngah aku...serius lah...lagi sedap...& lagi meletop hehehe....idea mak ngah aku nk ajak berniaga kedai makan leh dipertimbang kan..kalo aku tak diterima xdek keje nnt!

**Nota Tambahan: Jumaat lepas...comp aku halfday jek..aku ngan cyana ke The curve..hehehe lepas tu nk balik cyana ajak ke Mee gulam lg..hahaha makanya..2 hari beturut2 kitaorg melantak & menkaya kan tokey mee gulam tu..ahaks...

ni mee goreng kak cyana pd …

Gong-xi Gong-Xi

Selamat bercuti uols.

Cuti panjang..i xdpt balik kampung kerna org kampung mai KL...

makanya...i gumbira...tapi...gumbira kerana..harini..halfday..leh charge tenaga utk sesi wayang malam nnt...lalalaa