Skip to main content

Posts

Showing posts from April 16, 2009

Lelong..lelong..

dah jadik pemborong plak aku nih,...

ok lah...

lelong1

lelong2

lelong3

Beli rumah percume Lori..

sape cepat dia dapat...

lalalaa

nak puas ati...si tengok gamba yeaa...



kalo berpuas ati...

please call 1-200-300-400-500-600-700-800-900 kompem sore itik kepit puan sunplawer akan menjawab....

nak tau rege...sila tny pd operator yg jawab tu nnt....

SAPECEPAT DIADAPAT.....

Movie OH Movie Part 2

Korang penah rase macam org ketagih TAK? owh aku xmaksudkan ketagih dadah or arak kan... aku cume nak tny..ketagih ngan wayang? hehehe

Dulu....

Mase belajar lah... aku ade geng wayang ..si Cdah namenye...aku rase tetiap minggu..xkire ari ape...janji ade peluang & keinginan...kami belasah jek....semua jenis citer kami layan ok! dr yg bangang ke yg best...sume-aku-on jek...pehtu xlame lepas tu...aku jadik kureng ngan wayang...sbb aku kate kureng sbb tahap ketagihan aku tu menurun secara mendadak nya...seperti ini



dan kini .. graf ketagihan aku menaik kembali...[sila rujuk graf kat atas jugak]- aku dah ubah sbb graf lame...ila kate ade sikit unsur kelucahan...tp aku masih lom dpt tangkap..tang mane yg lucah tah,...aku masih blurr setakat nih.....

oleh sebab, 2weeks ago, mase aku blk kg..aku xdpt melempiaskan napsu nak tgk wayang tu..maka, aku nk plan plak utk minggu ni...kite lihat nnt..aku hny merancang..tapi tuhan menentukan..lagi-lagi mende lagha camni kan....kompem sukar tok mendpt k…