Skip to main content

Posts

Showing posts from October 12, 2010

Tragedi Oktober

10.10.10

Tragedi ngeri utk di kenang sepanjang zaman oleh kaum keluarga mereka & peringatan untuk kita juga. TRAGEDI OKTOBER..tetibe feeling nyanyi lagu Awie. :P


di KM-223 higway plus utara-selatan. Kebetulan, berborak ngan mira dia dok ingatkan tentang kejadian accident kami suatu ketika dahulu di KM-219. Nak refer sila cek entry ini & ini


Kebetulan kan lokasinya lebih kurang sama...beza 5Km saje...nauzubillah.mungkin ini memang kawasan kemalangan.


dan kebetulan lagi, Bas delima ini adalah bas kegemaran aku di mana, aku kureng ngan Transnasional kerana kekerapan kelewatan bas. yolah asik kene tunggu berjam2 lamanya di perhentian bas...ade ketika, bas kol 8pm tetapi 10pm pon xmuncul2 lagi..xke fedup di buatnya. Lagi satu tiket transnasional ni macam goreng pisang, takat nk gamble jek..toksah bermimpi ye...sebab tu dulu aku suka ngan bas Delima ni. tp nk dibanding kan dulu masa aku naik bas ni, bas transnasional lagi laju kot..kekekkee


tu alhamdulillah lah, Bas kat puduraya tu dipin…