Skip to main content

Posts

Showing posts from March 24, 2010

Boring

Kehidupan yg Boring
Makin hari makin boring
Menu makanan pon nampak boring semuanya
Kurang makan tapi tetap berat badan xturun2!
Makin naik lg ade ler...tah bile nk berenti dr naik tah
Muke aku pon dah mcm muke ape tah...
nak kate muke boring..dah mmg mcm tu rupe aku..
tp ni mmg lg terok lah kn dr muke boring..dah mcm muke brape hari xtidor jek..
ngan mate yg sembap
nk kate xcukop tidor..rasenye normal jek waktu tidor aku
ke aku berpikir terlebey ketika tidor? hehehe :P
Disebabkan perasaan boring ni menular di seluruh tubuh badan aku ni...
tu lah penyebab ketiadaan entry dr sabtu lepas :D
Oklah nak sambung rase boring ni balik


Nota kaki: Esok mungkin TAK berapa boring kot