Skip to main content

Posts

Showing posts from May 3, 2010

Takziah

Takziah aku ucapkan pada Syakira sekeluarga, di atas pemergian Suaminye kepada pencipta nya.
Aku baru jek dpt tahu & terus menggeletar tak tau nk reaksi mcm mane. Baru sangat rase nye aku berborak ngan dia, bercerita pasal kehidupan dia dan suaminya yg PJJ [perkahwinan Jarak jauh] even xdek lah jauh sgt. antara sabak bernam [ye kot..aku lupa..tp area situ lah] & seremban. tp itu lah hakikatnya. Tuhan lebih mengetahui ape yg dia kehendaki.
Al-Fatihah ditujukan pd Arwah suami Syakira yg bernama Mohd, Syafiq.
mAsih terngiang2 lg mase dia bercerita pasal dia dah bertemu lelaki yg bakal menjadi Imam dia. tapi tu lah..kebahagian yg dia kecapi mungkin sekejap tapi aku rase amat bermakna pada nya. Semoga beliau tabah menghadapi dugaan ini & semoga ditetapkan iman. & blh tgk ke Facebook beliau di sini,
Begitu hebat dugaan ini. Aku yg baru kene uji sket pon dah tertanggung..xdapat bayang kan kalo 'aku di duga sebegini plak nnt. tak pe...ape yg berlaku semuanya Qada' &…