Wednesday, July 22, 2015

kenapa air milo mak jugak yang sedap

topik sembang dengan kazen2 tahun ni..

kenapa air milo mak jugak yang sedap..sedangkan sukatan dan cara bancuhan dah sama.huhuhu.
kazen2 aku anak2 dah besar panjang..alangkan aku yg dh 33thn ni pon tetap nak air milo mak jugak, inikan derang yang baru 15-20thn kan..

sembang punya sembang tetap xdpt jawapan..yg dpt aku simpulkan..saje je nak manja2 ngan mak..muahahahaha

pssssttt: air milo mak memang sedapkan. eh korang yang dah ada anak cer tanya anak korang..kompem anak2 kata sedap...keh keh..xp[e nnt aku tunggu anak aku lah tanya kan..xyah tanya bila..aku pon tak berapa nak pasti bila..hehehehe

Selamat hari raya semua..maaf zahir & batin

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...