Skip to main content

Posts

Showing posts from July 13, 2009

Mimpi Indah

wah tajok nye sangat lah jiwa-jiwa gitew...tp ni mmg hakikat nya... dah kate kalo realiti xdapek...jumpe dlm MIMPI pon jadiklah..even mimpi bersama org itu amat mengerikan..tp tetap mendapat status "MIMPI INDAH"...huhuhu :) lantakkan suke aku lah kan nk letak dia dlm kategori mane kn..

ekceli-NyeR malam tadi punye tido, aku mimpikan si Aariz Zafir...nak tau sape si Aariz Zafir ni...Sila lah Skodeng sini kalo nak tau gossip pasal aku kan... Amacam puas ati ngan gossip tu? sibok jek nak tau kan...si Aariz Zafir ni lom akil baligh lg ok tok di goss gass kan ngan aku..erm citer nye bermula begini....

pada suatu petang sabtu yg damai, aku ngan kawan baik ku si Mira telah merancang utk melawat si Zafir yg comel itu di Sepang. tiada perancangan yg khusus..maka nya kami guna kan istilah gamble...hohoho mmg sangat gamble yeaa..aku yg ingat2 lupe rumah nye di mana..tapi gagahkan jua utk serang lokasi terbabit...huhuhu kire perjalana dr KL-Nilai-Sepang mmg berjalan lancar...& dr inga…

Basi sudah~~~

O-o-O-o-O-o-O-O-o-O-o-O-o-O-O-o-O

another citer yg dah basi hu-hu-hu

I'm a bit Ma-las nak hupdate...actually ma-las nk karang citer pasal kawen mawen ni..non-ado idea plak...merapu tu aku suka lah..citer fakta ni..agak lembap plak otak aku berputar skrg nih...

Diz time turn si Bad plak...selamat dah menukar status dr Bujang kepada suami orang..huhuhu dah lah kene pg sorang-sorang..huh sangap...sbb Yam xdpt blk kg..layan kan ajo...OK nak tau kul bape aku smpai kat kenduri dia? hehehee 3pm ok...hahhaa seb bek lauk pauk ade lg..hehehe ayah siap sound kol bape dah ni baru nk g kenduri kawen? hehehe maybe ayah ku muskil & ingatkan aku tipo...tp aku ade agenda aku sndr kenapa & mengapa kan..hehehe

ok...semua disebabkan ini majlis sambut menatu..maka nya..kalo dtg awal lom tentu aku dpt jumpe pengantin kan..depa berarak kol 2pm...huh...pehtu kompem sibok makan beradap lah...posing2 lah kan..camne aku nk cilok tok jumpe pengantin...maka nya...aku decide kol 3pm lah aku g umah dia..al…