Skip to main content

Posts

Showing posts from July 1, 2008

[Wajah-wajah Nisrina]

Note: Nak tgk lagi...jenguk lah flickr aku k http://www.flickr.com/photos/pewitt82/ TATA

Cukur Jambul Nisrina Nabihah

Majlis ini berlangsung pada tanggal 21 Jun 2008 di Taman Damai [damainye..ngeh33] di Bemban, Melaka...cerita disebalik majlis ni..aku dtg lambat...hehehe sorry lah Khatul ek..buat ko terkontang kanting sensorang..tp aku dah baser jek mcm 2 kn..aku selalu jek sensorang ke majlis dulu kn...ape kan daya..aku membawa tetamu ke A Famosa...giller menembak lah katekan..terlupe ari nk maghrib...smpai umah dah kol 7pm...aku ala2 saje melupakan pasal majlis cukur jambul anak si yam lepas maghrib..hahahahaha saje nk buli ko dok situ sensorang..tp ramai kan makcik2 yg dtg berzanji kat umah yam 2..hehehee..dah 2 si fitr 2 plak nk tgk bola...nk tak nk kene tgu bola 2 abis kn..heheh jgn mare..aku kene layan adik aku 2 baek2 kang..dia ngadu ngan isteri dia aku buli dia kn..hehehehee
seb baek aku smpai majlis ala2 baru nk mule..aku merempit ngan kadar kelajuan sederhana jek..nk mampos..jln ke bemban 2 dah lah bengkang bengkok bagai ular kene ketuk...malam2 seram dow nk merempit laju2..siang2 xpe...hehe…