Skip to main content

Posts

Showing posts from November 7, 2011

Salam Aidiladha

Berkorban apa saja. harta atau pun nyawa...ceeewaaahhh....
rasanya belum terlewat lagi kan. sebab harini kita masih boleh bertakbir lagi.
oklah, kepada kengkawan Sharodz yang masih mengenali Seniey atau nama sebenar dia Hasni Linda Senin, di maklumkan kawan kita itu sedang menghidap penyakit buah pinggang yang boleh dikategorikan kronik. Diharap kita dapat mendoakan beliau kembali pulih dan sihat seperti sediakala. sekiranya ada sesiap yang ingin datang melawah boleh lah ke hospital besar melaka wad AG, katil no.2. sama-sama lah kita doakan kesihatan kawan kita ini kembali pulih seperti sediakala.
Aku, Lia dan fitri ada melawat Seniey sabtu lepas, memang sedih tengok kawan sendiri terlantar kan. tapi, menurut emak dia, alhamdulillah dia makin pulih, cuma masih belum boleh berjalan. yang terharu, even tekak dia masih sakit & suara dia yg serak-serak macam nak keluar tak keluar, dia tetap senyum dan tetap nak bercerita dengan kitaorang. Sedih weh....siapa-siapa ada kelapangan boleh l…