Skip to main content

Posts

Showing posts from February, 2013

Page 49

Rombongan ATAT a.k.a ROMBTAT ke Utara pada cuti tahun baru cina yang lepas, tujuan utamanya adalah memenuhi dan memeriahkan walimatulurus Don Butet & Isteri. Selamat dah panglima sorang ni melayar bahtera alam berumah tangga. rezeki don butet tahun ni yek.

Ucapan standard dari aku, "Selamat Pengantin Baru, Semoga berbahagia ke akhir hayat". gitew lah template standard ucapan kahwin kepada rakan-rakan seperjuangan yek.

, Kemain lagi pengantin, makin segak di hari persandingan. if tak segak, baik toksah jadi pengantin ye dak.. heehehe well, comei bini hang ya Tet.

and as usual, rombongan cik kiah, cik senah, cik bedah, cik limah, cik odah , encik mat, encik abu, encik taib, encik dot dot dot dan semuanya, mai terjah kubang semang
semata-matauntuk sama-sama amik berkat aura pengantin, dan melalilat tali tamplong sapekah yang akan amik turn seterusnya, tapi masing2 takut..tak berani..cehhh

masjid tempat persinggahan untuk bersolek-solek sebelum terjah rumah pengantin..hehehe..…
Wanita yang cantik akan membuka mata lelaki. Wanita yang baik akan membuka hati lelaki. -- Ust Azhar Idrus (@ustazharidrus)

Like 20juta kali

Page 33

"Siksa bagi seorang alim itu adalah matinya hati. Bagaimana matinya hati itu? Mencari dunia dengan menjual amal... http://t.co/Bpuqxuu2 -- Prof Dr Muhaya (@drmuhaya)

Cuba memahami mencari dunia dengan menjual amal. Hurm....mendalam maksud ayat ni
Nanti dah kahwin, minta maaf pada suami untuk 2 masa. Masa suami nak pergi kerja dan masa suami nak tidur. -- Ust Azhar Idrus (@ustazharidrus)

Ni jugak yg ustazah kt sekolah menengah aku ajar aku..suh prektikkan tp lom rezeki lg nk prektikkan. Hehe..so kengkawan lain jgn lupa prektikkan ya