Skip to main content

Posts

Showing posts from May 28, 2011

Sesungguhnya saya kelaparan

entah ape pasal, tgh tadi aku xleh nak sumbat makanan, perut xselesa. ni mesti gara2 mocha ais kat starbucks ni. aku dah kata, pagi2 aku tokleh telan air kopi2 ni. perut aku ni sengal sikit, kan dah effect sampai la ni kan. bukan snegal ape, cuma perut orang melayu yang dari kampung tokleh nak masuk benda2 mahal pagi-pagi ni.

nk makan, aku tak tau apa yang selera kan. hishh masalah. dah lah kat rumah ni ada air jek nak di minum. makanan jangan harap. tak pe malam ni nak meronggeng lagi ngan budak ATAT. hehehe amik kau..mau esok aku kelemauan nak drive..rasakan lah esok nak balik kedah balik. seb baik ATAT ada aktiviti malam ni. kalo tak sangap jugak aku nak lepak rumah sorang2. dah lah aku sambung lagi mendobi baju. gara2 malas nk hantar dobi. kang hantar mane sempat nk amik esokkan. maka pulun basuh. lepas ni kena bertapa lama sket kat kedah nu. kesian bantal & tilam i tu...kompem kesepian malam2..miahahhaa

hari rabu yang lepas punya cerita