Tuesday, May 12, 2009

Bowling Tournament

Name tournament..tp org yg hampeh cam aku ni pon sibok nak masuk ok!Lantakkan...aku pedulik ape kan! ade aku susah kan korang tok baling kan bola berat tu?

TAKDEK kan..so sila buat DEK jek ok!


actually, event ni dah berlepas..dah basi pon..khamis lepas...bertempat kat Cineleisure, Damansara... tapi aku cam baser lah..xsempat jek nk hupdate on time kan..kompem tergendala jek....sbb Tahapa Kemalasan aku masih lom surut lagi!

Malas plak ni citer meraban panjang-panjang..layan kan ajo gamba yeaaaa
MC yang lom sakit tekak...Enjoy Semua!!!

Kalo kenanga..bola yg terbang kan...tp yg ni plak...orang yg terbang...
Menang gaya ajolah yeaaaaaa
xdapat mememiliki piala ni..dpt amik gamba nye pon jadik lah


ragam2 orang disekeliling..xdapek lah aku nk snap semua kan....
almaklumlah aku kan PEMALAS!

aksi-aksi orang xteror maen...hahahahaa



kih kih kih...name penuh ok! cam dalam IC gitew...:P


kunun2 cabutan bertuah...kire bertuah dpt barangan or dpr bihun sajok...
larikkkk!!!!

sbb nye semua akan dpt cabutan....cume antara bihun ke lampu :P


xramai yg join..adelah lam 36 org jek!


ni semua pemenang....

yeay..kami menang yg GIANT punye...kami xkesah pon...xlarat nak bawak balik..letak jek lah kat pintu Pin Juction tu...kire sedekah lah tu :P

Nota kaki: Maju lah sukan utk kekuatan tangan sendiri! :)

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...