Skip to main content

Posts

Showing posts from May 17, 2014

Mengimbau kisah tsunami di Aceh

Jalan-jalan sambil mengimbau kisah tsunami. Percutian yang tak dirancang sebenarnya, maksudnya tiada dalam calendar percutian tetapi Berjaya dilaksanakan. hehehe abaikan. Kisahnya, masa kelas undang-undang syariah, ustaz adalah cerita berkenaan perlaksanaan syariah kat Aceh ni. Contoh macam solat jumaat, adalah pegawai wanita yang akan kejar lelaki-lekaki yang tak solat jumaat. sajalah aku dengan DD nak ke sana sambil-sambil mengimbau kisah tsunami. dari dulu lagi aku nak pergi, selepas berlakunya tsunami tu, tetapi tiada geng yang ada tujuan yang sama untuk ke sana, maka KIV lah sehingga kini. :D

dan nak dijadikan cerita 3minggu sebelum kejadian, kami pon tiba-tiba macam stress kerja, nak larikan diri seketika dari kerja, maka buat kerja gila, skodeng Air Asia. website AA ni memang tempat melampiaskan stress kerja aku rasa..asal stress je tengok tiket..kadang-kadang tak beli ponn..kah kah kah sekadar nak melegakan perasan, walhal lebih baik ambil al-quran baca...lagi menenangkan..bia…