Tuesday, February 24, 2009

Hasil di Ahad yg Damai

Okeh ni lah hasil nya dr tembakan aku mase Ahad yg lepas...semangat ok nak test lens baru tu...erm tp std tok potret lah kan..takat 50mm..xleh zoom yea kengkawan..jgn nak tensi-tensi lak mase test ...hehehehe name pon potret lens...kan...

--------------------------------------------
Maka ni lah serba sedikit hasil dari aku yeaa...xlarat lah kn nk upload sume
--------------------------------------------
Menjawab persoalan tadi dulu yeaa

  • Apa yang ada pada ahad itu? - Ada nya kami pagi ahad tu..:P
  • Di manakah lokasinya? - Tasik Kelahiran Shah Alam tu
  • Apa yang menarik di hari ahad yg damai? - menariknya, dapat posing baek punye kat tasik tu
  • Siapakah mereka? - Mereka itu adalah model aku yg diupah secara percume..hehehe [thanx my frewn]
  • Ape yang mereka cube lakukan? - mereka cube melakukan ape yg disuruh oleh aku & sharna kebana
  • Bagaimana mereka melaksanakannya? - mengikot keselesaan mereka lah..FREE STYLE ok!
  • Untuk ape semuanya ini? - untuk memuaskan napsu aku yg tgh gigih nak asah skill photography...seb bek ade rerakan yg membantu kan


yeah finally, ade jugak Family Potret..even bkn ahli keluarga kan

Nisrina Nabihah Mohd Faizul

gerammm nye lah aku kat bdk comei ni

seboleh-boleh nak cube main ngan rumput tu...

belom tibe mase nye lah sayang....

xdapat mule lah mengamok..tanda protes kan

ha..seronok plak dpt duduk...

ha..baling lah semua bende ok...ramai jek yg rajin nk pungut..hik33

Manje nye lah haiiii

play with the ball [alah nisrina..xperempuan lah camni kan..hehehe]

Ibu memang pandai wat saya gelak kan..

bersama Ibu terchenta [Siti Mariam]

Ini bukan abah saya yeaaaa

Diz one..auntie yg tgh caiyok-caiyok nak jadik mommy jugak

erm yang ni...model sambilan di tasik itu..hehehe

tapi dia xleh wat aksi terlampau daring..nnt kene *^*%*%^

erm ni skandel yg kene tangkap kat tasik...

To abg soljar: ni hanya lah lakonan semata-mata yeaaa



Nota kaki: Dah lah kan...ni je lah cerita di pagi ahad yang lepas... nanti ahad akan datang pulak yeaaa

Iklan Kejap

memang powerrrr ...........................tapiiiiii...BODOH!!!! (renungkan maksud disebalik selingan pagi ni...)

Bos power?....

Ni kisah satu org makhluk yg dilantik menggantikan bos asal sebuah kompani besar.
Disebabkan masalah pekerja2 yg agak kurang motivasi dan selalu cuai + pemalas,
bos baru ni decide nak ajar mereka sikit firstday dia kat kompani tu.
So, sape2 yg dia nampak paling pemalas, dia akan pecat on the spot.
Mmg malang tidak berbau, dia ternampak seorgpekerja yg sedang dok nyandar kat tepi dinding.

"Yg berbaju biru tu" dia menjerit. Jeritan kuat nyebabkan semua
perkerja tersentak dan memandang kepada lelaki berkenaan.

"Bape gaji awak?" dia bertanya dgn nada yg agak keras "Dalam
RM800" . Pekerja tu menjawap Bos tu menjawap,

"Nah amik ni Rm800,BERAMBUS DARI SINI. KALU NAK MALAS2 PEGI TEMPAT LAIN"

Pekerja tu amik duit tu, lalu terus blah camtu jek.
Bos tadi memandang kesemua pekerja2 nye, seperti mahu mereka
paham, sape malas, sure kene pecat!

Merasakan pekerja2 memahami maksud kejadian tadi, bos itu merasa
puas.Sebelum bos itu masuk semula ke dalam opis nye, dia
bertanya kepadasalah seorg pekerja disitu,"Mamat tadi tu kerja
department mana?"

Jawap si pekerja,"Owh, dia tu anto pizza".


Notak kaki: kalo aku lah bdk Pizza tu..gillak kaya aku aritu kan..hahahahaa, kalo ikot logik pon mmg BOS dia bangang sbb bagi gaji FULL ma..hahahaa let say aku baru keje sehari..aku wat perangai camtu..xke aku yg untung?? hehehee

Suatu pagi Ahad yang Damai


  • Apa yang ada pada ahad itu?
  • Di manakah lokasinya?
  • Apa yang menarik di hari ahad yg damai?
  • Siapakah mereka?
  • Ape yang mereka cube lakukan?
  • Bagaimana mereka melaksanakannya?
  • Untuk ape semuanya ini?

SEMUANYA...........................

#Akan akan terjawab di penghujung hari ini...#

Nota kaki: Di harap bersabar yeaaaaaa

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...