Skip to main content

Posts

Showing posts from June 29, 2009

Update

Juz nak update

nama anak Dila "Mohd. Aniq Fawas"

dah mcm name si Wafi anak kak Ida jek..hehehe sbb Aniq tu kan...

pape pon...hope anak Dila+Acap membesar dengan sihat+menjadi anak yg soleh...

Cuti

Jam baru menunjukkan 9.34am, tapi aku xtau nak watpe..sebabnye...TAKDEK MOOD..sebabnye..opis ni seolah2 baru lepas kene bom atom mcm yg Hiroshima tuh..dah jadik macam padang jarak padang terkukur...

****mane TAK nye kan****

kubikel sederet ngan aku nih..ade 4 kubikel [each ade 4org...but ade yg 2 jek & ade yg dok sorang..giller nk ruang kan..dok sorang2..hehehe]...tp kepala aku sorang jek yg TERPACAK ok! mane yg laen2nye...huh...

-------------TIADA ok! ----------------

semua pakat cuti + MC arini..maka nya..aku tgl sorang2...deretan kubikel kat belakang aku ni plak...hny ade 4-5 org..huhu..aku rase dr 30 org..yg ade 10org jek kot...hahaha sgt lah mengalahkan musim cuti sekolah kan...dah lah senyap sunyi nye suasana seolah2 tiada orang yea!@~@...& pabila aku tekan keyboard ni..satu opis leh dengar ok! hahahahaa

seyes....cam yg len2 tu kene kuarantin kat sepital sg.buloh plak...hahahhahaa tapi hakikatnya..mereka sedang bercuti yeaaa...ramai yg nk perabiskan cuti yg mane esok adalah a…