Skip to main content

Posts

Showing posts from January 19, 2010

Tunggu

Tiada mood utk menceceh...bukan kerana tiada bahan..cuma tiada keupayaan utk menaip dengan pantas di ketika ini....

Mood sweng lah....

byk jek cerita yg nk dikongsikan....tp terpakse peram dulu utk matang sebelom leh di makan...hehehe


ekceli...aku tgh menghitung detik2...adik Nisrina melihat ke dunia...sbb aku dah planning yg terbaek utk [rahsia ok!]

aku xdek mood..sbb tgh memikirkan strategi tersebut ye....idea utk strategi lom dpt di susun..tu yg mood aku pd bende2 laen semua maseh berterbangan bersama2 debu2 kota....

nota kaki: biarkan ia terus terbang! Aku nak ke Dabong! [ape lah payah bebenor nak buat keputusan kali nih...haiyooooo!

Tersebut lah Kisah

Di suatu ketika....oppppsssss silap!

Kisah Langkah Bendul

Semua org sedia maklom, langkah bendul ni..di mana, adik kawen dahulu dr si kakak or si abang. utk zaman serba canggih teknologi terkini ni, isu ini masih lagi menjadik suatu topik hangat sekiranya ianya berlaku dalam kelompok kehidupan kite.

Ye, secare jujur, aku tidak terkecuali mengalami situasi ini. Kalo org tanya dengan soalan "Adekah aku kisah akan situasi ini?" Serius aku akan jawab sejujurnya, "TIDAK KISAH" kerana aku paham akan konsep..Jodoh pertemuan rezeki semuanya datang dari Tuhan yg Esa. Antara cepat atau lambat jek utk menentukan nasib seseorang itu. Lambat tidak bererti tidak diberi nikmat itu langsung kan...kan org kate..biar lambat..asal selamat. begitulah konsep yg aku terapkan dalam diri....kenapa perlu push diri sndr kan...kalo dah bukan jodoh...ko buat lah mcm mane pon....dah termaktub dlm ketentuannya, org yg bercinta dr dalam perut pon...end up bertemu jodoh dengan org laen kan.....perja…