Skip to main content

Posts

Showing posts from May 18, 2010

Happy Birthday

MR. Nik I yang dikasihi lagi dicintai. wahhh gitew.....Bukan lupe...tapi malas jek nak menaip utk dijadikan entry di dalam belog yang dah xde seri nya ha.... sori lah..tuan empunya belog ni sedang/tengah mencarik rentak hidup yang baru..wakakakaa

Ok lah...setelah 2 tahun bersama Mr. Nik, i sebagai girlpren yang sporting lg memahami telah menghadiahkan seorang kekasih baru utk Mr. Nik. Owh sungguh muliakan hati I. Sanggup bermadu...wakakaakaa tapi kalo I madu kan Mr. Nik..kompem Mr. Nik merajuk sampai hempas2 kan diri lah jawabnya...keh keh keh..mungkin Mr. Nik akan terus terabai tym tu....

tu lah pejam celik..pejam celik.... kejap jek I dah bersama Mr. Nik 2 tahun lamanya [ckp prompa prompa mcm idop bersama dah 20taun jek bunyiknye]..byk kenangan yg dirakamkan bersama...erm utk menggantikan Mr. Nik dengan kekasih baru..masih dlm perancangan...tp bukan dlm masa terdekat...sbb poket I dah bolos ye uols......serius...kalo mcm ni lah..mmg saving dlm bank tu xkn pernah ade lah jwb nye....ta…