Skip to main content

Posts

Showing posts from August 4, 2009

Pasar Malam Kerinchi

Laksam yg lazat
(gambar ni ikhsan dr google image :))

What I can say...Macam-macam ada...hehehe :)

even dah hampir 4taun aku menetap kat kawasan terbabit...& pasor malam nye pon di lokasi yang sama, menu yg sama, peniaga yg sama..huhuhu rasa yg same...harga jek berlainan...cisss asik nek rege jek....tapi...pasor malam kerinchi totap menjadi pujaan ati penduduk sekitar seperti aku..kerana...bilamana hari pasor malam..aku xperlu memeningkan kepala hendak memikirkan apekah menu utk di makan pd mlm tersebut...

bernde yang selalu aku beli adalah...nasik lemak ayam goreng berempah, nasi kukus yg marbeles, mee hoon sup, laksa, murtabak, putu bamboo, yong tau fu, tau fu fa, kebab, kuih akok, popia basah...kepok lekor & dan macam2 lagi.... tapi sejak 2minggu lepas..aku giller ngan laksam plak..hehehe sebabnye b4 diz xdek...& bile terperasan..aku pon mencube lah...& rase nye sgt melekat di tekak..makanya...aku akan makan smpai aku rase nk muntah blk..hehehe kire tu bakal menjadi men…