Skip to main content

Posts

Showing posts from November 30, 2010

Kisah adik & kakak

ha beginilah keadaan kalo tengah bermain, jangan harap adik dapat join kakak main kan..kekeke memang patut pon adik xdibenarkan main sama, sebab si adik kuat menyakat, kecik2 lagi dah tunjuk perangai kuat menyakat, xdpt nk bayangkan nnt laungan kakak dia pada masa akan datang bila kene sakat..heheheee
dan si kakak pula tengah ketagih PEACE bila bergambar...semua gambar dia lah ngan jari peace...maka layan kan je..janji mood dia baik...
ni budak ensem lagi kacak bergaya yang membuat ati orang yang melihat cair...lagi cair bila dengar si kakak nyanyi lagu burung kakak tua...part icum..icum..ulalalala..tu yang paling comei...hehehhee
see...geram...sangat lah geram ngan si irfan naufal..tapi si kakak panggil dia Opal..opal pon opal lah janji kacak luar kacak dalam..hehehe yg penting bila senyum boleh buat org cair..kekekeke
ni dia tgh carik idea nak mengaco kakak dia...tgn pegang mainan tapi mata tetap pd si kakak kat depan...hehehee masa ni baru lepas kene marah ngan kakak..sbb mengaco lah k…