Skip to main content

Posts

Showing posts from May 22, 2009

Tak Dek Ape

Owh memang xdek ape nak diperkatakan...pong!

GGO's semua pon bezee ngan preparation tok aktiviti esok...

Tiada gossip yg hot-hot cume layan gossip pasal Akim&Aishah jek kat blog orang..hik22 [sbb byk sgt link dak budak ni fwd haaa..layan kan ajo yeaaaa]

+ arini maseh melayan MP3 yang same...3ketui jek [tgk gamba kat bawah ni kalo xpercaya]


kat TV sume drama baru...erm.. tolong lah masalah aku nims.... TV TV TV jek skrg nih... tp yg best majoriti...drama abg aron [dia bkn kegilaan aku..tp kalo nk drama jadik menarik sila lah hero nya yg ensem k!] yeaaa yg berlakon..pehtu ngan abg Danny [Danny CSI yea...bkn danny hak kelate tu] beraksi di layar perak..wajib lah aku jadik yg pemegang remote control kat umah tu..hahaha

Nota kaki: camne lah nak hapuskan ketagihan TV nims......[ni rasenye gare2 xtgk TV time sekolah dulu kot!]