Skip to main content

Posts

Showing posts from July 10, 2009

Tik Tok Tik Tok

Mate aku nih..cam nak tgk jam kat Taskbar PC aku ni jek...sbb bile aku tgk setelah aku rase lame sungguh bertapa di kusi nih tp jam baru menunjukkan 9.40am..pehtu bile aku tgk lagi jam di taskbar tu..baru kul 10.15am...damn!!!!! & now baru 12.06pm...haiyaaaaaaaaaaaa lame plak arini... aku dah xsabar nak balik nih..sbb aku dah xsabar nk jalan-jalan di pasor malam bawah rumah aku tu..huhuhu :p

Napsu..napsu..napsu..

dah mule menguasai otak aku...giller nye napsu..suke sangat goda otak aku nih..xbaek tau! dah lah bace blog membe2 semua citer pasal makanan...mmg patut napsu aku kuar tanduk tetibe kan... dah xleh nak dilampiaskan waktu Lunch ni..almaklom lah...sy sgt rajin + mulia arini sebabnya saya meneroskan usaha utk mengqada' kan puasa yg masih lom sampai ke had minimumnya...[waaaaaa rase nak meraung sbb byk lagi hokeh!]..kebetulan lah..

mule2 nk puji diri sndr..sbb aku terjaga dgn sndr nya b4 alarm aku berbunyik..di mana kul 5.05am mata aku dah celik..pelik jugak aku kan...dlm at…