Skip to main content

Posts

Showing posts from April 1, 2012

Bila bosan dan tak sedar

Ni lah yang terhasil tanpa sedar..oppsss..mmg xsedar sampai lah dah ddk dlm kereta...tujuan utama nk pg isi minyak je....


Tapi...tapi..

Hakikatnya..nilah yg terhasil....

Tulah tak suka bila bosan kt rumah cz mak ayah aku takde..pg hantar pengantin kt pasoh...aku malas kn ikut...

Bila tgk resit..n cek baki cash dlm wallet. Rase nk pegi pulangkb blk je kain ni...apalah aku dah buat ni...s3b baik aku xmerewang kt aeon bandaraya melaka tu...kalo x..tak tau lah ape yg aku rembat tanpa sedar..ishhhh kena balik ni....

Adoiyaiiiii