Tuesday, July 1, 2008

Cukur Jambul Nisrina Nabihah

Majlis ini berlangsung pada tanggal 21 Jun 2008 di Taman Damai [damainye..ngeh33] di Bemban, Melaka...cerita disebalik majlis ni..aku dtg lambat...hehehe sorry lah Khatul ek..buat ko terkontang kanting sensorang..tp aku dah baser jek mcm 2 kn..aku selalu jek sensorang ke majlis dulu kn...ape kan daya..aku membawa tetamu ke A Famosa...giller menembak lah katekan..terlupe ari nk maghrib...smpai umah dah kol 7pm...aku ala2 saje melupakan pasal majlis cukur jambul anak si yam lepas maghrib..hahahahaha saje nk buli ko dok situ sensorang..tp ramai kan makcik2 yg dtg berzanji kat umah yam 2..hehehee..dah 2 si fitr 2 plak nk tgk bola...nk tak nk kene tgu bola 2 abis kn..heheh jgn mare..aku kene layan adik aku 2 baek2 kang..dia ngadu ngan isteri dia aku buli dia kn..hehehehee

seb baek aku smpai majlis ala2 baru nk mule..aku merempit ngan kadar kelajuan sederhana jek..nk mampos..jln ke bemban 2 dah lah bengkang bengkok bagai ular kene ketuk...malam2 seram dow nk merempit laju2..siang2 xpe...hehehehehee..oleh kerna aku smpai tepat pd waktunya..so sempatlah aku menembak seposen dua kupang ..gamba anak si yam..tp xbrape sharp lah..sedih lah jugak...sbb aku kn bdk baru belajar..nk menyempil2 di celah2an makcik2 2 aku segan..hahahahahahahaa.....bile makcik 2 bg green light..nk amik gamba boleh lalu di tgh2..baru lah aku berani nk melangkah..hehehehee/..tp susah giller ruang terhad..2la cabaran sbg photog ek..xpe..aku baru nk belajar..lom nk jadik photog lg pon..sbb lom ade kebolehan lg..byk lg kene belajar nih!..xpe slow & steady...jgn gopoh gapah kn..kang ape yg dirancang xmenjadik lak...

oleh kerna server kat opis ni bengong..menyebabkan aku xleh nk buka coding2 aku..so aku melalut kejap kat blogs ni..hope halal lah kn gaji aku hari ni..hehehehehee
selambe jek dia tido..

xamik port ape org buat kat dia ha

xbangun-bangun smpai abis majlis
ni keje aku..ntah sape nye hadiah tah..sori aku cilok cap ni tok dia pakai...

seb baek ibu dia sporting kn..hehehe

amacam ok x..MAMA yun? hahaha aku buang dia nyer bedung
baru dia bangun ha..punyelah jenuh nk tgu dia berjaga....

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...