Monday, November 24, 2008

House Warming

Citer Sabtu lepas [22 Nov 2008]... Ida & zul wat house warming..actually dia nk buat kenduri doa selamat..tp memandang kan kawan2 si zul ramai yg xde di KL time 2..so, dia jemputlah tok makan2..plan dr raya kunun nk wat open house tp..keadaan ida maybe xmengizinkan time 2..heheh skrg ida dah makin membesar kan perutnye..hehehe kerana mengandung junior 10L...so, aku ngan askar-askar 10L yg single mingle pd hari itu cargas ke rumah ida seawal 11am..kitaorg dah smpai ok! dengan makan buah langsat kat depan umah dia..blok umah dia dah nmpk..tp xtau camne nk masuk..boleh?? heheheh so, utk sabtu nyer makan tgh tlh di sponsor oleh tuan umah

Inilah rupernyer Tuan Rumah Kedaung [tukor sikit ek]..tym ni hubby nyer si zul xmuncul2 dr menjemput adik beradik dia..mak aii mcm jauh jek..hehehe

Ok kami semua pon sempat lah pose sebelom balik..nk wat family potrait..xcukup ahli ok..sbb jue, zam, marini & zehan xsmpai lg time ni....



Ok ni lak pasangan bakal menamatkan zaman bujang end of this year..wahhhh nik kompem gumbira sbb dark wan nyer xjadik berangkat ke Jepun sabtu malam 2..hehehe tp nik..lepas kawen kene tgl lagi lah menyayat ati ok! hehehehe

Ila & daoussss yg sedondon...erm ila maintain makan byk..hehehe xpe kali ini ko mmg ade reason kn nk makan byk pon...sbb ko sure gune alasan..mkn utk ber2..huhuhu:P

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...