Friday, May 15, 2009

Kerja Tertangguh

Aku xtau nak masukkan semua ni under ape?

ape yang sure...aku ade byk keje + byk mende nak kene pikir yang aku xsiapkan lagi & aku xsempat nak pikirkan lagi...mostly bukan kerja pejabat lah kan...saje jek nak tambah keje sndr... sebab nye...aku XDE idea nak jawab mcm mane...sbb nye..aku pon xtau ape sebab sebenarnye...aku cume ikot jek..FLOW kehidupan ni kan...tp xde lah keje sgt...[kalo kene pikir tu kire keje lah jugak kan...keje berpikir!]

antara keje yang masih tertangguh:-

1) Album khatul - aku TAK amik-amik lagi.... [hope khatul & imran xkesah akan kelambatan ni..bkn sengaja...tp cam xberbaloi jek nk g amik seketul..so suh org tu simpan kan dulu yea...]

2) design album adam+dedek - xsiap lagi...rabu malam aritu baru terhegeh2 nak buat...tp cam blank... aku wat jek ape termampo...tp kene rejek..hehehehe pdn muke..xpe kene buat blk nnt!

3) keje berkaitan Alumni - aku xcall kak shawana [ye ke name dia camni..taram jek lah..lebih kurang jek sebut kan], pehtu aku xbetol kan lagi form registration tu & dah xbetol lagi..maka, aku xsebarkan lagi...hahaahha ape2 je lah labu! AKU xdek mood lagi nims

4) hadiah kawen si semua yg nak kawen dlm mase terdekat nih - aku xbeli lagi...jgn cakap xbeli..kire budget pon blom...bayang ape barang nak beli pon aku TAK terbayang kan lagi....

5) Anak ida - xpegi2 lagi melawat..dah nak masuk 3bulan dah budak aisya tu...erm xpe..hope AHAD ni nye plan menjadik hendaknye k!

6) HP baru? warghh aku dalam dilemma nims.... xpe TIDO jek..lupe kan teros..pasal nih!

7) pikirkan CPU baru ke...notebook jek...wawawa xdek budget..so, MALAS nak pikir kan...Duit..duit di mana ko duit? baek aku g TGK wayang jek!

8) QaDA' tidor - yeaaaa ni yg PATUT langsai kan ngan kadar segera...sebabnye..OTAK aku dah nak weng nims.... [mcm lah aku ni ade mslh anak 13org ek? semendang xcukop tido!..tp seyes..mmg xcukop...rase xnak bgn pagi jek..xnak g keje sbb mengantok!] betol kate org kate...bile byk pikir...kualiti TIDO tu akan berkurangan...tp xleh..aku TETAP kene pikir even tgh tido!

9) ade lagi..tapi dah malas nak menaip.... 2 semua keje aku carik penyakit jek...xdek keje nak carik keje..dah ade keje..MALAS nak buat!

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google