Friday, May 22, 2009

Tak Dek Ape

Owh memang xdek ape nak diperkatakan...pong!

GGO's semua pon bezee ngan preparation tok aktiviti esok...

Tiada gossip yg hot-hot cume layan gossip pasal Akim&Aishah jek kat blog orang..hik22 [sbb byk sgt link dak budak ni fwd haaa..layan kan ajo yeaaaa]

+ arini maseh melayan MP3 yang same...3ketui jek [tgk gamba kat bawah ni kalo xpercaya]


kat TV sume drama baru...erm.. tolong lah masalah aku nims.... TV TV TV jek skrg nih... tp yg best majoriti...drama abg aron [dia bkn kegilaan aku..tp kalo nk drama jadik menarik sila lah hero nya yg ensem k!] yeaaa yg berlakon..pehtu ngan abg Danny [Danny CSI yea...bkn danny hak kelate tu] beraksi di layar perak..wajib lah aku jadik yg pemegang remote control kat umah tu..hahaha

Nota kaki: camne lah nak hapuskan ketagihan TV nims......[ni rasenye gare2 xtgk TV time sekolah dulu kot!]

1 comment:

didiladidi said...

woh.mgu depan dah tokleh tgk matahari.dh keje siang plakss.aih.

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...